Update

Lite saker har hänt;
  • Det rycktas om att Hilda har fått alla våra tågbiljetter och grejjer från Penguintravel, även att hon fått båda våra pass som nu är kittade med Ryska visumet. King.
  • Jag har precis sprungit en runda och ska dricka en liter vatten blandat med ett recept på en vätskeersättningsblandning, typ resorb. 1L vatten, 7tsk socker, 1/2 tsk salt. Smakar sött och salt, lite obehagligt. Men så slipper jag ta med mig 5kg resorb, salt och socker bör man ju kunna hitta igen vart man än är. Gott.
  • Väntar på ett paket från addnature.com med massa kläder och prylar. King.
  • Jag sålde lite aktiebesparingar trotts att det var en dålig affär. Inte king.
  • Min bil har kostat mig 3500kr senaste två dagarna, och mer blir det framöver. Böter, besiktning och ny katalysator. Inte king.
  • Jag käkade ute tre gånger igår, plus fika. Gott.
  • Pengarna rinner iväg snabbare än fantomen kissar. Inte king.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0