Update

Fick tag i tanten på Mongoambasaden idag efter ett konstant ringande i två timmar till en obemannad telefon. Hilda hade såklart bättre koll och gav mig tantens privata mobilnummer och jag fick napp direkt. Och det var inte så noga, som jag hoppades på; "Ta bara en bläckpenna och kludda över det där FE så blir det ju MALE och en 7:a går ju att ändra till en 6:a med lite fantasi, det har du väl" Så lätt var det!

Jag har även börjat packa ihop lite prylar nu, flyger ner till sthlm redan på måndag eller tisdag så det är bara en vecka kvar här hemma.. Jag ska förbi Linköping och hjälpa Nicke och Linnea att flytta innan det bär av på riktigt. Har fullt upp på dagarna annars med saker som ska hinnas klart, det är som att göra klart sommarstugan för vintern; städa rummet, bädda sängen, tvätta kläder.... Ja, och så lite andra små saker som att hitta en garageplats åt min buss över vintern, besikta och ställa av opeln, träffa alla kompisarna en sista gång, se till att alla papper är i ordning och i dubletter, även att de finns digitalt, ta de sista sprutorna, köpa de sista prylarna, baka en smörgåstårta till gubbarna på jobbet, komma på sådant som jag inte har kommit på, med mera, med mera.. Det känns att det är nära nu. Äntligen.

Kommentarer
Postat av: nea

"..med lite fantasi, det har du väl" Ha ha!

2008-09-23 @ 18:46:03
Postat av: Petter

..ja seriöst, eller rättare sagt, vad oseriöst.. :)

2008-09-24 @ 00:30:28
Postat av: Emma

Shit vilket äventyr!

2008-09-25 @ 08:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0