Träning

Tror sällan jag har tränat såhär hårt inför något, om jag nu tar mig ända till Nepal så ska jag banne mig inte vika mig för att jag är dåligt tränad! Kör ca fem pass i veckan, 3-4 kondition 2-3 styrka. Äter som en häst gör jag också, är rädd för att jag kommer få i mig dåligt med mat i Kina och tappa krafter där, hoppas jag lyckas hålla mig ifrån magsjuka och annat elände tills jag är klar med Nepal iaf.. Kontitionträningen är består mest av löpning, minst fem km i terräng. Det har även blivit pass i trampmaskinen på IKSU, rodd, backträning och långa promenader båda med 20kg packning, promenaderna är ca 1-2mil. Styrkan är bål, buk, rygg och axlar. (visst, kart det blir bröst och biccar ibland för att hålla formen ;)) Har dragit upp på reppsen ordentligt och sänkt vikten om man jämnför med hur tränat gym innan, kör tills mjölksyran kommer och hoppas att kroppen lyckas skjuta upp den lite tills nästa pass.. Lägger upp mer specifika inlägg eftersom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0