Prylarna kom och for...

Fick min beställning från addnature.com just precis och såg fram emot att testa mitt nya underställ! Men jag blir inte klok på de där amerikanerna, hur stora är de egentligen!? Sist jag beställde kläder från usa så fick jag blandannat ett tält, med formen av en t-shirt, storlek Medium. Den här gången var jag förberedd och läste den specifika storleksguiden två-tre gånger, mätte med ett måttband alla möjliga olika mått som man kan mäta på kroppen och kom fram till att jag SKA ha storlek Medium. Bra, trots att det är ett amerikanskt märke så kör de med svenska storlekar, smart! Beställer, hämtar paketet, packar upp, hittar ett tält, i formen av ett underställ. Kul grej..

Det här kom med iaf, som jag behåller:
  • Sea to summit "pocket soap", lövtunna engångstvålar, 100st. tar ingen plats. Perfekt.
  • Pannlampa, Petzl, nördigt men praktiskt.
  • Världens skönaste plagg, Houdini - Power Houdi, sjuuukt mysig fleece. (sitter som en schmäck, storlek Large.....)
  • Vattentätt kartfodral till viktiga papper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0