Dagens leverans

Fick hem lite stuff med posten idag,
  • Månadslinser; Hade egentligen planer på att operera ögonen så jag slipper det där. Ekonomiskt och praktiskt så är det en fördel. Men jag är lite för fäst i min bil som jag då måste sälja för att få cash och så tycker jag att det känns lite läskigt, var på en förundersökning hos Herr Koskela och när jag frågade hur bra det skulle bli så frågade han mig hur bra jag gör mitt jobb som svetsare. Jag svarade att det är lite beroende på dag och humör, han sa att det är samma game för honom.......... :S 
  • Idoine; Vattenreningstabletter, de bästa. Ska ta kål på microorganismer och "Giardiasis, en tarminfektion orsakad av parasiten Giardia lamblia" Fick även några piller som ska ta bort bismaken, tänker köpa med mig ett gäng brus-c-vitamin också. Det räcker till 100L så kommer inte använda det hela tiden, men när det är nöd så.. 
  • Pacsafe; Ficka som man hänger tunt halsen för pass och pengar. Bandet runt halsen är förstärkt med wire. Turist javisst!!
  • Anteckningsblock; Ja okej, dagbok.. men det låter så estet, (du vet vad jag menar) Moleskin iaf, bra storlek, typ a5, vattentålig och skit, 200sidor. Kommer kludda ner lite tankar där som jag senare lägger upp här under resedagboksavdelningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0