Stockholm - Sverige

Så.. då var jag i Sthlm efter ett besök i Linköping hos Nicke och Linnea, grymt kul att se dem! Är lite avundsjuk på deras studentliv, men jag tror de är mer avundsjuka på mig. Min tid kommer nog också skulle jag tro. Imorgon kl 11.00 lyfter planet mot Moskva, konstigt.. Det känns fortfarande overkligt men väldigt, väldigt spännande. Vet fortfarande inte vart hotellet ligger eller hur vi ska ta oss dit. Jag vet inte ens vad hotellet heter, men det spelar väl ingen roll egentligen, det går ändå inte att uttala! Ska kolla hur mycket pengar som behövs också, ska växla på flygplatsen. Tydligen så är Moskva en av världens dyraste städer.. hmm... Ingen kaviar till frukost inte, blir väl ett Happy Meal (undra vad man får för leksak, en Stalin-barbie kanske? Ken-Lenin, schysst dubbelnamn)

Kommentarer
Postat av: Nicke

Som jag ser det så kommer du hem och börjar plugga då har du studentliv, som vi, och en helt galet spännande resa i ryggan! :)

2008-10-07 @ 16:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0