Yangshuo


5/11 Yangshuo 23;45
Typ fjarde dagen har och vi har inte gjort nagor spektakulart sen sisst.. Igar, eller om det var i forrgar, sa for vi pa en cykeltur i regnet, kul att se landet! Landskapet ar otroligt och fortfarande lite overkligt. Dagens projekt var att hitta igen en klatteaffar som vi googlat fram, den hittades och jag kopte mig ett par klatterpjuckor da jag inte tog med mina hemifran. Vi snackade sa gott vi kunde med killarna dar och fick utpekat ett boulderingstalle under ett hangover dar det borde ga att klattra aven om det regnar. 

Vi har bestamt att stanna har ett tag till och struntar i Hainan da det finns strander i vietnam ocksa. Om bulderingstallet vi fick utpekat pa kartan ar bra sa hanger vi dar och blir det battre vader hyr vi kanske scootrar nagon dag eller tar nagon klatterkurs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0