Swisch! Sa fort gar det

Kara blogglasare

 Jag har inte riktig tid till att skriva ner alla mina dagboksnotiser och fa dem publicerade har.
Eller visst, tid har jag, nastan all tid i varlden.
 Men jag vill inte lagga den pa att sitta pa ett internetcafe.
Speciellt inte nar man kan snorkla runt pa Filippnerna istallet.
Snorkla, dyka, ata goood seafood, bli brun, ga pa aventyr, bada, strandragga och allt annat som hor livet till.
Pa nagotvis hamnade vi har, vi blev less pa regnet i Yangshou, drog till Hongkong over helgen och tog forsta basta planer till manilla, dar skummade vi igenom en Lonley Planet och tog nasta plan nan timme senare hit till ogruppen Palawan och staden Puerto Princesa.

For er skull hoppas jag pa regnigt vader, sa att jag far mer tid till internetsurfing och inte bara vagsurfning.
 Sa ni kan fa ta del av de spannande dagarna da jag i mitt ovetande var pavag hit, hur vi shoppade loss i Hongkong, partajjade med Hollandarna (Igen) och omanskliga tagresor i Kina.

Pa aterseende


Kommentarer
Postat av: mamma

aahh så nyfiken jag blir... hoppas du skriver mer snart

2008-11-16 @ 19:42:52
Postat av: Hilda

hihii, jag vet redan vad som har hant! Vill ni ha inside-info, lagg in 5000SEK pa mitt konto ;)

2008-11-18 @ 08:04:40
Postat av: tobias

Nu börjar jag bli avis faktiskt... tok snöar i umeå och vi har em vecka på våfflan, det låter som du har det jävligt fint där nere, föresten, hur går surfandet? börjar det bli något? SEEEYA ( till våren ) :)

2008-11-18 @ 11:32:55
Postat av: Ida

Kom igen nu Petter! Det är så roligt att läsa om vad ni gör, fast att jag får reda på mycket från Hilda. Du skriver så bra så fortsätt med det! Tackarr!

Sköt om sig!

2008-11-18 @ 16:07:36
URL: http://hem.bredband.net/hovawart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0