Vietnam och Singapore

Uppdaterar med lite bilder från Mui Ne


V: Hilda och strandhunden Bullen njuter av soluppgången M: Hotellet H: Fiskehamnen




V: Kiterna svärmade som flugor M: Sjösättningen var lite spännande i vågsvallen
H: Hyrde lättviktare en dag, fick rådet av ägaren "And if you see the police, don't stop - just go!"


Saigon



V: Det jag blev mest impad på i Saigon, deras snygga kabeldragningar! En SyTes dröm..
H:
En kyrka.. annars var inte Saigon något att hänga högt i granen.

och Singapore




V: Åkte Singapore flyer, världens högsta "parisehjul", schysst utsikt. Det lustiga var att det knakade ganska oroväckande i det men jag lugnade ner mig med att jag hade allt sett på discovery channel att det här var ingenjörskonst i världsklass så det skulle aldrig pajja! Några dagar senare pajjade det såklart, och 173 pers blev fast i sex timmar. Läs med här.
 M: Chinatown (Vad vi nu skulle dit och göra, som att vi inte varit i kina tillräckligt)
V: God jul!

Kommentarer
Postat av: Hanna

coola bilder:)

2008-12-28 @ 18:02:22
URL: http://oskyldiga.blogg.se/
Postat av: Hilda

Sjukt snygga vi är! :D

2008-12-28 @ 18:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0